مرجع خرید فالوور اینستاگرام ایرانی و واقعی

وبلاگ زوم مارکت
  • ۰
  • ۰

 

هر روز بیش از ۱۰۰ میلیون عکس در اینستاگرام آپلود می‌شود. سواحل، مناظری از غروب آفتاب، سلفی‌ها و سایر انواع عکس‌ها به امید گرفتن لایک بیشتر آپلود می‌شوند. طبق نتایج یک تحقیق جدید، فرمول خاصی برای ثبت یک تصویر عالی و بی‌نقص وجود دارد. این راز در ترکیب رنگ عکس‌ها نهفته است.

یک تحقیق توسط مؤسسه رنگ پانتون صورت گرفته است که نشان می‌دهد ۴ رنگ بیشتر از سایر رنگ‌ها، توجه کاربران اینستاگرام را جلب می‌کند و آن‌ها را به مشارکت وا می‌دارد.

برای دستیابی به این نتیجه، آن‌ها بهترین پست‌های ۷۵ اینفلوئنسر مختلف را آنالیز کرده‌اند که تعداد فالورهای آن‌ها ۵۰ هزار یا بیشتر بوده است.

محبوب‌ترین رنگ‌ها عبارت‌اند از Rose Dawn یا صورتی چرک، Ethereal Blue یا رنگی که در آسمان مشاهده می‌شود، Ocean Depths رنگ سبزآبی که در دریا دیده می‌شود و رنگ Harvest Gold که در منظره‌های پاییزی، سواحل شنی و غروب آفتاب دیده می‌شود.

رنگ‌ها همیشه یکی از مهم‌ترین دلایلی هستند که به‌خاطر آن‌ها سفر می‌کنیم. اشتیاق ما برای دیدن جاهای جدید به‌خاطر تصویر ذهنی است که قبلا از آن مکان به دست آورده‌ایم. ما به سمت منظره‌هایی جذب می‌شویم که تفاوت زیادی با محل زندگی و مناظر اطراف ما دارند.

اینستاگرام تأثیر زیادی در تصمیم‌گیری ما برای انتخاب مقصد سفر دارد.

رنگ‌هایی که باعث می‌شوند لایک بیشتری در اینستاگرام بگیرید

نتایج این تحقیق با یافته‌های سال گذشته Curalate که یک پلتفرم مارکتینگ و تحلیل بصری است، تطابق دارد. آن‌ها بعد از تحلیل ۸ میلیون عکس در اینستاگرام دریافتند تصاویری که غالبا آبی هستند ۲۴ درصد بیشتر از تصاویری که غالبا قرمز هستند، لایک می‌گیرند.

در کمال تعجب، تحقیقات نظری یا تجربی کمی روی تأثیر رنگ‌ها بر کارکرد روانی انسان انجام شده است. بیشتر تحقیقات براساس جنبه‌های کاربردی صورت گرفته است نه دقت علمی.

تحقیق روی روان شناسی رنگ‌ها هنوز ادامه دارد و در حال رشد است؛ ولی بسیاری از تمدن‌های باستانی مثلا تمدن‌های چین یا مصر، قرن‌ها قبل، کروموتراپی یا رنگ درمانی می‌کردند؛ یعنی از رنگ‌ها برای درمان بسیاری از مشکلات استفاده می‌کردند.

مثلا رنگ قرمز برای تحریک ذهن و بدن مورد استفاده قرار می‌گرفت یا رنگ زرد برای تحریک اعصاب و تصفیه کردن بدن رایج بود. رنگ آبی برای درمان بیماری‌ها و کمک به کاهش درد تأثیرگذار بود.

هر دلیلی که پشت این محبوبیت باشد، این چهار رنگ مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند که دوبار روی صفحه گوشی بزنند و پست‌های شما را لایک کنند. اما، کجای دنیا می‌توانید این رنگ‌ها را در طبیعت و در جاذبه‌های گردشگری ببینید؟

اما اگر به دنبال راه حل بهتر و ساده تری هستید و قصد رشد پیج اینستاگرامتان را دارید توصیه می‌کنیم به سایت دیجی ممبر مرجع خرید لایک ایرانی و خرید لایک خارجی مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن پلن های متفاوت می‌تواند شما را از هر گونه تبلیغات اضافی و هزینه‌های گزاف بی‌نیاز کند. سایت دیجی ممبر نیز در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید ممبر تلگرام نیز فعالیت دارد و خبر خوبی که برایتان داریم این است که می‌توانید از کد تخفیف eyd99 برای سفارش خود استفاده کنید.

 

منبع: خرید لایک ایرانی

نظرات (۲)

سلام ، بلاگ جالب و پر محتوایی دارین :)

 

اگر تمایل داشتین از بلاگ عسل تکسو دیدن نمایید .

 

شاد ، سلامت و موفق باشین :)

 تبریک میگم بابت وب مفیدتان واقعا لذت بردم
چرا از پکیج های ارتقا رتبه سایت شیک رنک استفاده نمیکی؟ اینا خوبه برای سایت

پکیچ افزایش ورودی گوگل
https://www.chicrank.com/google.php

پکیچ رپورتاژ اگهی
https://www.chicrank.com/reportage.php

پکیج بک لینک
https://www.chicrank.com/backlink.php

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی